نوشته شده توسط : daneshjo

 

saednews : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمایندگی داهوا ارسنجان



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 

 

talarearzdigital : شرکت داهوا به عنوان یکی از پیشروان صنعت نظارت تصویری و مدیریت شهری، با همکاری شرکت کریپتو ای آی، به دنبال ارائه راهکارهای نوین در این حوزه می‌باشد. به طور کلی، با پیشرفت فناوری و توسعه شبکه‌های ارتباطی، استفاده از سیستم‌های نظارت تصویری برای مدیریت شهری به عنوان یکی از راهکارهای مهم شناخته شده است.

در این راستا، شرکت داهوا با داشتن تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربیات کاربردی، سعی در ارائه راهکارهایی با ارزش افزوده برای مدیریت شهری دارد. به عنوان مثال، سامانه مدیریت ترافیک شهری که توسط شرکت داهوا طراحی و ارائه شده است، با استفاده از شبکه‌های هوشمند، می‌تواند بهبود قابل توجهی در حرکت خودروها و کاهش ترافیک شهری به دنبال داشته باشد.

در ادامه، به بررسی برخی از پروژه‌های موفق داهوا در حوزه نظارت تصویری و مدیریت شهری با همکاری شرکت کریپتو ای آی می‌پردازیم:

پروژه‌ی نظارت بر ترافیک: در این پروژه، داهوا به همکاری با شرکت کریپتو ای آی پرداخت و به کمک دوربین‌ داهوا  و سامانه‌ای برای نظارت بر ترافیک شهری ایجاد کرد. در این سامانه، با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، میزان تردد خودروها و وسایل نقلیه دیگر در شهر ردیابی و ثبت می‌شود و در صورت شناسایی تخلفات مربوطه، اعلام می‌شود.

پروژه‌ی پیشگیری از جرایم: با همکاری کریپتو ای آی، داهوا یک سامانه‌ی هوشمند برای پیشگیری از جرایم در شهر ایجاد کرده است. در این سامانه، با استفاده از دوربین‌های هوشمند، رفتارهای مشکوک افراد در شهر (مانند خرابکاری، دستبرد و…) شناسایی و به صورت خودکار گزارش می‌شوند. همچنین با استفاده از این سامانه، می‌توان در صورت شناسایی جرم، فوراً از پلیس محلی خبر داد.

پروژه‌ی هوشمندسازی پارکینگ: در این پروژه، داهوا و کریپتو ای آی به همکاری پرداخته و سامانه‌ای برای هوشمندسازی پارکینگ در شهرها ایجاد کرده‌اند. در این سامانه، با استفاده از سنسورها و دوربین‌های هوشمند، می‌توان میزان پارکینگ‌های خالی در هر منطقه را شناسایی کرده و این اطلاعات را به مرکز کنترل انتقال داد

شرکت کریپتو ای آی با همکاری شرکت داهوا در حوزه نظارت تصویری و مدیریت شهری، سامانه‌ای را با نام “تشخیص تخلف” طراحی کرده است که به کمک آن افراد می‌توانند به راحتی تخلفات را در این حوزه‌ها گزارش دهند و جایزه‌ای را به عنوان پاداش دریافت کنند. این سامانه با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و توکن اتریوم، به افراد امکان می‌دهد تا با تشخیص تخلفات در حوزه نظارت تصویری و مدیریت شهری، توکن اتریوم دریافت کنند.

شهرداری لندن، با همکاری شرکت داهوا و کیریپتو ای آی، یک سامانه جدید تصویری راه‌اندازی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دوربین‌های شهری استفاده کنند و در صورت شناسایی تخلف، توکنی را دریافت کنند.

این سامانه با استفاده از تکنولوژی تشخیص تصویر و هوش مصنوعی، به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک برنامه موبایلی به دوربین‌های شهری دسترسی داشته باشند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند تخلفاتی مانند پارک خلاف قوانین، آلودگی هوا، اشغال‌گری و… را شناسایی کنند.

با شناسایی تخلف، کاربران توکن‌هایی دریافت می‌کنند که به عنوان پاداش برای شناسایی تخلف به آنها اهدا می‌شوند. این توکن‌ها قابلیت معامله در بازارهای کریپتوکارنسی را دارند و کاربران می‌توانند از آنها برای کسب درآمد استفاده کنند.

برای استفاده از این سامانه، کاربران باید ابتدا در سایت رسمی ثبت نام کنند و مجوز دسترسی به دوربین‌های شهری را دریافت کنند. سپس با استفاده از برنامه موبایلی، کاربران می‌توانند به دوربین‌های شهری دسترسی داشته باشند و در صورت شناسایی تخلف، توکنی دریافت کنند.

این سامانه به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به صورت خودکار تخلفات را شناسایی می‌کند و کاربران می‌توانند با ارائه توضیحات بیشتر در مورد تخلف، امتیازات بیشتری کسب کنند.

بعد از ثبت‌نام و دریافت مجوز دسترسی به سامانه‌ی تشخیص تخلف، کاربران می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود، تصاویر و ویدئوهایی که شامل تخلفات شهری مانند دور ریختن زباله، پارک خودرو در جای نامناسب، تخریب عمدی و غیره هستند، را ضبط کرده و این موارد را به سامانه گزارش می‌دهند.

بعد از ارسال گزارش، سیستم با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی، تخلفات را تشخیص می‌دهد و در صورت تایید، به مسئولین مربوطه اعلام می‌شود. همچنین، سیستم به صورت خودکار به کاربران جایزه‌ی توکن اعطا می‌کند که می‌تواند برای خرید کالا و خدمات در شرکت‌های همکار استفاده شود.

با استفاده از سامانه تشخیص تخلف، کاربران به دو صورت درآمد کسب می‌کنند. ابتدا با ثبت تخلف، جایزه‌ی توکن به آنها اعطا می‌شود و در مرحله‌ی بعد، با استفاده از این توکن‌ها، می‌توانند کالا و خدمات را به ارزانی تهیه کنند.

 

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمایندگی داهوا قرچک



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

tinn  : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمایندگی داهوا صادقیه



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 

ensafnews : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع : نمایندگی داهوا بوشهر



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 

 

 

 

shayanews : شرکت داهوا در سال 1988 تأسیس شده است و دفتر اصلی آن در شنژن، چین قرار دارد. این شرکت بیش از 180,000 نفر نیروی کاری در سراسر جهان دارد. کی لی، مدیرعامل داهوا، سخنرانی خود در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی ISC West را اینگونه آغاز کرد: “هوش مصنوعی ارزش آفرین است” و در ادامه از همه میهمانان به ویژه مشتریان و شرکای جهانی داهوا، قدردانی کرد. بعد از کنفراسن مصاحبه ای با ایشان داشتیم که در زیر به آن می پردازیم

جناب کی لی ممنون که در این مصاحبه شرکت کردید لطفاً درباره شرکت داهوا بیشتر بگویید. چه محصولات و خدماتی ارائه می دهید؟

آقای کی لی: داهوا یک شرکت فناوری چینی است که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، مخصوصاً در زمینه تولید تلویزیون، تجهیزات شبکه، دوربین های مداربسته و لوازم جانبی الکترونیکی فعالیت می کند. همچنین، ما به عنوان یک شرکت نرم افزاری نیز فعالیت داریم و در زمینه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء نیز فعالیت می کنیم.

پرسش: روند و برنامه آینده کمپانی داهوا چیه؟

آقای کی لی: با توجه به تکنولوژی‌های نوینی که در حال توسعه هستند، ما در شرکت داهوا با آینده‌ای روشن و شگفت‌انگیز روبرو هستیم. ما به این باور هستیم که تکنولوژی‌هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوری بلاک‌چین، می‌توانند به طور چشمگیری بهبود و تغییراتی در صنایع مختلف ایجاد کنند.

ما در شرکت داهوا به دنبال بهبود کارایی و کاهش هزینه‌های تولید هستیم. همچنین، برای پیش‌بینی نیازهای مشتریان و بهبود تجربه‌ی آن‌ها، از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا استفاده می‌کنیم. همچنین، ما با استفاده از فناوری بلاک‌چین، به دنبال بهبود امنیت و حفاظت از اطلاعات مشتریان و همکاران خود هستیم.

در کل، ما در شرکت داهوا به دنبال ایجاد یک آینده بهتر و موفق‌تر برای شرکت خود و همچنین برای صنایع مختلف هستیم و به دنبال استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوین برای این منظور هستیم.

دوربین‌ مداربسته داهوا مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و شناسایی اشیا، افراد و رفتارهای مشکوک در تصاویر دوربین استفاده می‌کنیم. این تکنولوژی به ما امکان می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از فعالیت‌هایی که در محیط‌های نظارتی اتفاق می‌افتد، به دست آوریم.

با توجه به این که دوربین‌های مداربسته ما با استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر الگوریتم‌های پیشرفته، تصاویر را تحلیل می‌کنند، این امکان را به ما می‌دهد که نیاز به نیروی انسانی برای نظارت بر تصاویر را کاهش دهیم. همچنین، این تکنولوژی به ما امکان می‌دهد تا با تشخیص سریعتر و دقیق‌تر رفتارهای مشکوک، در مقابل امنیتی از نظر فیزیکی و مالی بهتری برای محیط‌های نظارتی فراهم کنیم.

از طرف دیگر، این تکنولوژی به ما امکان می‌دهد تا داده‌های بیشتری را از محیط‌های نظارتی جمع‌آوری کنیم و با استفاده از آن‌ها، الگوریتم‌های هوش مصنوعی را بهبود بخشیم. به طور کلی، این تکنولوژی به ما کمک می‌کند تا امنیت و کارایی محیط‌های نظارتی را بهبود بخشیم و همچنین، تجربه‌ی کاربران را بهتر کنیم.

پرسش: به نظر شما کدام بخش از شرکت داهوا بهترین رشد را داشته است؟

آقای کی لی: در حال حاضر، هوش مصنوعی یکی از بخش های با سرعت رشد شرکت داهوا است. ما در این زمینه بسیار قوی هستیم و به صورت فعال در تحقیق و توسعه این فناوری فعالیت می کنیم. همچنین، بخش دوربین های مداربسته نیز بخش دیگری است که در آن فعالیت داریم و رشد خوبی را در این زمینه تجربه کرده ایم.

پرسش: چگونه مدیریت هوشمند و هوش مصنوعی در شرکت داهوا توسعه یافته است؟

آقای کی لی: ما در شرکت داهوا از هوش مصنوعی و مدیریت هوشمند به عنوان ابزاری برای بهبود فرایندهای تولید و مدیریت

استفاده می‌کنیم. ما از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت محصولات، بهبود تجربه کاربری مشتریان، بهبود کارایی خطوط تولید و کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کنیم. همچنین، از مدیریت هوشمند برای بهبود کارایی و کنترل کیفیت در فرایندهای مختلف استفاده می‌کنیم. مثلاً در بخش تولید، ما از هوش مصنوعی برای کاهش خطاها و کاهش زمان تولید استفاده می‌کنیم و در بخش فروش، از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی نیازهای مشتریان و بهینه‌سازی فرایند توزیع استفاده می‌کنیم.

 

 

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع : نمایندگی داهوا هشتگرد



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

rasadeghtesadi : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع : نمایندگی داهوا زاهدان



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 

entekhab : در طول سال‌ها، داهوا با تمرکز بر تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جدید، به شرکتی پیشرو در حوزه‌های مختلف از جمله تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌های مداربسته، محصولات IT و تجهیزات شبکه تبدیل شده است. این شرکت توانسته است در رقابت با شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال‌جی، و سونی، در بسیاری از بازارهای جهانی به رقم بزند و محصولات خود را به دنبال کیفیت بالا، طراحی مدرن و قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

در کل، شرکت داهوا یکی از شرکت‌های بزرگ و نام آشنای چینی است که با تمرکز بر تحقیق و توسعه و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، توانسته است به یک شرکت پیشرو در حوزه الکترونیکی تبدیل شود. شرکت داهوا نمایندگی رسمی در ایران دارد و محصولات خود را از طریق نماینده‌های مجاز در این کشور به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در حوزه تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌های مداربسته و سایر تجهیزات الکترونیکی، ارتباطی و IT فعالیت دارد.

شرکت پرشیاسیتم یکی از نمایندگی‌ داهوا در ایران است. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تامین و پخش محصولات داهوا آغاز کرده است و محصولاتی همچون تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌ مداربسته داهوا و سایر تجهیزات الکترونیکی و IT را به بازار ایران عرضه می‌کند.

پرشیاسیتم با بیش از دو دهه تجربه در بازار ایران، تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، رضایت مشتریان خود را فراهم آورده و بازار خود را در ایران تقویت کند. این شرکت همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی فنی، مشتریان خود را در استفاده بهینه از محصولات داهوا یاری می‌کند.

نمایندگی داهوا در اصفهان کجاست ؟

 شرکت داهوا پرو در شهر اصفهان نیز شعبه‌ای را افتتاح کرده است. این شعبه با هدف ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در منطقه فعالیت می‌کند. با توجه به اهمیت بازار اصفهان برای شرکت داهوا پرو ، افتتاح شعبه در شهر اصفهان نشان دهنده تلاش این شرکت در تقویت حضور خود در بازار ایران و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سطح محلی است.

به طور کلی، حضور شرکت داهوا در شهر اصفهان و افتتاح شعبه در این منطقه می‌تواند به دو روش توسعه بازار و ایجاد اشتغال در این منطقه کمک کند. همچنین، ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان در سطح محلی نیز می‌تواند به بهبود رضایت مشتریان از محصولات داهوا کمک کند.

آیا می‌توانید خدمات پس از فروش شرکت داهوا پرو را در شعبه اصفهان برای مشتریان توضیح دهید؟

بله مطمئناً. ما در نمایندگی داهوا در اصفهان به مشتریان خود خدمات پس از فروشی ارائه می‌دهیم که شامل تعمیرات، نگهداری و خدمات مشابه می‌شود. مشتریان ما می‌توانند با ما تماس بگیرند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر و یا سرویس‌دهی، خدمات موردنیاز را از شعبه ما دریافت کنند.

آیا شما از نظر فنی در شعبه اصفهان مجهز هستید تا مشکلات مشتریان را برطرف کنید؟

بله، ما در نمایندگی داهوا در اصفهان دارای تیم فنی مجرب و ماهر هستیم که می‌توانند به بهترین شکل مشکلات فنی مشتریان را تشخیص داده و برطرف کنند. همچنین، در صورتی که مشکل مشتری در دسترس تیم فنی ما نباشد، ما از تیم فنی داهوا در دفتر مرکزی یا دیگر شعب درخواست کمک می‌کنیم.

 آیا مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش شما برای تعمیر و یا سرویس دوربین‌های مداربسته و یا سیستم‌های امنیتی استفاده کنند؟

بله، مشتریان می‌توانند برای تعمیر و سرویس دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های امنیتی خود از خدمات پس از فروش شرکت داهوا استفاده کنند. ما به تعمیر و سرویس دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های امنیتی و سایر تجهیزات امنیتی از جمله اعلام حریق، کنترل تردد و تجهیزات شبکه نیز می‌پردازیم. همچنین، ما از تجهیزات اصلی و قطعات یدکی معتبر و با کیفیت استفاده می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مشتریانمان ارائه کنیم.

 چگونه می‌توانید اطمینان دهید که مشتریان شما از خدمات پس از فروش شما راضی هستند؟

ما برای جمع‌آوری نظرات مشتریان، از طریق فرم‌های بازخورد، تماس‌های تلفنی و پیام‌های الکترونیکی با آنها در ارتباط هستیم. همچنین، برای ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش، به طور دوره‌ای نظرسنجی های کیفیت انجام می‌دهیم تا مشتریانی که نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند، بهترین خدمات را دریافت کنند.

آیا مشتریان می‌توانند از خدمات پشتیبانی و آموزشی شما برای بهره‌گیری بهتر از تجهیزات خود استفاده کنند؟

بله، ما برای مشتریان خود آموزش‌های لازم را در زمینه نصب، راه‌اندازی و استفاده از تجهیزات امنیتی، از جمله دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های اعلام حریق و کنترل تترد را ارائه می‌دهیم. همچنین، برای تسهیل در فرآیند نصب و راه‌اندازی، تیم فنی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

 

منبع : نمایندگی داهوا زاهدان



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 

tejaratemrouz : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع : نمایندگی داهوا کازرون



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

poollnews : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع : نمایندگی داهوا زاهدان



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

دوربین‌های مداربسته با قابلیت ضبط و نگهداری تصاویر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

Tasnimnews : هر روز پیشرفت تکنولوژی، دستاوردهای جدیدی در زمینه دوربین‌های مداربسته ارائه می‌دهد و آینده این دستگاه‌های مهم را بسیار جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند. در آینده، احتمالاً دوربین‌های مداربسته به شکلی کوچکتر، با کیفیت تصویر بالاتر و قابل حمل‌تر طراحی و توسعه خواهند شد. با توجه به پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، این دوربین‌ها قادر به تشخیص افراد و اشیاء، تحلیل تصاویر، شناسایی صدا و تصویر، تشخیص حرکت، و غیره خواهند بود.

از دیگر قابلیت‌هایی که هوش مصنوعی به دوربین‌های مداربسته می‌بخشد، تشخیص مواردی مانند آتش‌سوزی، دود، انفجار و زمین‌لرزه می‌باشد. با استفاده از داده‌هایی که به‌وسیله هوش مصنوعی جمع‌آوری می‌شود، دوربین‌های مداربسته قادر به تشخیص مشکلات و حوادث احتمالی خوا لاکچین در امنیت داده های ذخیره شده در دوربین مداربسته چه نقشی دارد؟

بلاکچین یک فناوری جدید است که در زمینه امنیت داده‌ها و تراکنش‌های اینترنتی کاربرد دارد. در دوربین‌های مداربسته نیز، بلاکچین می‌تواند نقش مهمی در افزایش امنیت داده‌های ذخیره شده داشته باشد.

یکی از چالش‌های موجود در دوربین‌های مداربسته، این است که داده‌های ذخیره شده در آن‌ها به راحتی تغییر یافته و تقلب شود. با استفاده از بلاکچین، این مشکل قابل حل خواهد بود. در بلاکچین، داده‌ها در قالب بلوک‌هایی ذخیره می‌شوند و هر بلوک شامل یک کد یکتا و زمانی است که این داده ذخیره شده است. این بلوک‌ها به صورت یک‌پارچه و پیوسته با هم ارتباط دارند و هر تغییری در یکی از آن‌ها، تاثیری بر بلوک‌های قبل و بعد از آن خواهد داشت. به این ترتیب، تقلب و تغییر در داده‌های ذخیره شده در دوربین‌های مداربسته به‌راحتی شناسایی خواهد شد.

با این حال، استفاده از بلاکچین در دوربین‌های مداربسته هنوز به صورت تجربی و در حال تحقیقات است و در عمل استفاده گسترده ای ندارد. با این حال، این فناوری در آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش امنیت داده‌های دوربین‌های مداربسته داشته باشد و این دستگاه‌ها را در برابر تغییرات و تقلب‌های احتمالی محافظت کند.

ارتباط اینترنت اشیا و شهرهای هوشمند در آینده :

راهکارهای شهر یکپارچه و هوشمند با استفاده از فناوری اینترنت اشیا (IoT) و ارتباط آن با دوربین‌های مداربسته، می‌تواند به شهروندان و مسئولان شهری کمک کند تا بهبود قابل ملاحظه‌ای در کیفیت زندگی داشته باشند. برخی از این راهکارها عبارتند از:

پارکینگ هوشمند: در شهرهای پرجمعیت، معمولاً مشکل پارکینگ برای شهروندان وجود دارد. با استفاده از دوربین‌های مداربسته و سنسورهای IoT، می‌توان پارکینگ‌های هوشمندی را پیاده‌سازی کرد که به شهروندان اجازه می‌دهد تا به راحتی پارکینگ‌های موجود را پیدا کرده و با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه، آن‌ها را رزرو کنند.

مدیریت ترافیک: با استفاده از دوربین‌های مداربسته و سنسورهای IoT، می‌توان به‌طور دقیق ترافیک شهر را مدیریت کرد. سیستم‌های هوشمند ترافیک، به صورت خودکار مسیرهایی را به شهروندان پیشنهاد می‌دهد که با توجه به شرایط ترافیکی کوتاه‌ترین زمان را برای رسیدن به مقصد ارائه می‌دهد.

مدیریت پسماند: با استفاده از سیستم‌های IoT و دوربین‌های مداربسته، می‌توان پسماند را به‌صورت هوشمندی جمع‌آوری و مدیریت کرد. سیستم‌های هوشمند پسماند، با استفاده از دوربین‌های مداربسته، به‌طور دقیق می‌توانند حجم و نوع پسماند را شناسایی کنند و به این ترتیب، مدیریت بهتری از آن‌ها انجام داد.

امنیت عمومی: دوربین‌های مداربسته با استفاده از تکنولوژی IoT، می‌توانند به شهرها کمک کنند تا در امنیت عمومی بهبود ببخشند. این دوربین‌ها می‌توانند به‌طور خودکار و هوشمندانه، فعالیت‌های مشکوک را شناسایی کرده و به پلیس گزارش دهند. به‌این ترتیب، می‌توان جرائم را کاهش داد و امنیت شهر را افزایش داد.

مدیریت انرژی: با استفاده از تکنولوژی IoT و دوربین‌های مداربسته، می‌توان مدیریت انرژی شهر را بهبود بخشید. سیستم‌های هوشمند مدیریت انرژی، با استفاده از سنسورهای IoT، می‌توانند مصرف انرژی را به‌صورت دقیق کنترل کنند و از آن‌ها بهره‌برداری بهینه‌تری برای شهر به دست آورد.

هند بود.

به علاوه، هوش مصنوعی می‌تواند به دوربین‌های مداربسته کمک کند تا با برچسب زدن خودکار تصاویر، مجموعه داده‌های آموزشی بسازند و در نتیجه دقت تشخیص و تحلیل تصاویر را افزایش دهند.

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته چه نقشی خواهد داشت؟

با توجه به این پیشرفت‌های بزرگ در فناوری دوربین‌های مداربسته، آینده آن‌ها بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. به آن‌ها، امکانات جدیدی اضافه خواهد شد که بتوانند به بهترین شکل ممکن به نیازهای کاربران پاسخ دهند. برای مثال، دوربین‌هایی که قابلیت تشخیص افراد و شناسایی ویژگی‌های صورتی آن‌ها را دارند، برای کاربرانی که به دنبال افزایش امنیت فیزیکی هستند بسیار مفید خواهد بود. در زمینه کسب و کارهای خودپرداز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دوربین‌هایی با قابلیت تشخیص بارکد، ردیابی و تحلیل رفتار مشتریان، بهبود در روند فروش و بهتر شدن تجربه مشتریان را فراهم خواهند کرد.

از دیگر قابلیت‌های جدید دوربین‌های مداربسته، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته نظیر دوربین‌های ترموویژن و دوربین‌های 3D می‌باشد. با ترکیب این دو تکنولوژی با هوش مصنوعی، دوربین‌های مداربسته قادر به تشخیص مواردی مانند حرکت‌های انسان در شب، تشخیص حیوانات و مانع‌های طبیعی در محیط‌های دشوار و غیره خواهند بود.

به طور خلاصه، با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، آینده دوربین‌های مداربسته بسیار روشن و پر امکانات خواهد بود

 

 

 

sourcesecurity : Dahua Technology Face Recognition AC

Human face images, fingerprints, cards and passwords can be recorded to the face recognition access standalone.

With face detection box; the largest face among faces that appear at the same time is recognised first; the maximum face size can be configured on the web.

Face recognition distance is 0.3m–2m , human height range is 1.1m–2.4m.

Face verification accuracy>99%; face comparison speed ≤0.5s per person; false recognition rate<0.1%.

Profile faces can be recognised; face recognition angle can be adjusted, the range is 0°–90°.

 

منبع :  نمایندگی داهوا رامسر



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

90eghtesadi : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمایندگی داهوا سنندج



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

rouydad24 : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع : نمایندگی داهوا تبریز

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 rokna : در لیست قیمت سایت داهوا پرو، قیمت های مختلف برای محصولات مختلف در نظر گرفته شده است که بسته به مدل، ویژگی ها و امکانات مختلفی که هر محصول دارد، متفاوت می باشد.

برای مثال، مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا ، قیمت دوربین های مداربسته با کیفیت استاندارد و با کیفیت بالا، قیمت ضبط کننده های دیجیتال با حافظه داخلی مختلف، قیمت تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ و روترها و قیمت سیستم های هوشمند به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

قیمت دوربین داهوا

لازم به ذکر است که قیمت دوربین داهوا در سایت داهوا پرو ، ممکن است با توجه به تغییرات بازار و نوسانات ارز، تغییر کنند.

سایت داهوا پرو یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت داهوا (Dahua) در ایران می باشد و در زمینه فروش محصولات داهوا فعالیت می کند.

این سایت به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات داهوا در ایران، مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله دوربین های مداربسته، ضبط کننده های دیجیتال، تجهیزات شبکه و سیستم های هوشمند را ارائه می دهد.

در سایت داهوا پرو، مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود و توضیحات آنها، بر اساس نیاز خود، محصول مناسب را برای خرید انتخاب کنند و با استفاده از روش های پرداخت مختلف، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر فروش محصولات، سایت داهوا پرو، خدمات پس از فروشی را نیز ارائه می دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات داهوا را ارائه می کند.

از ویژگی های سایت داهوا پرو، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات، قیمت های رقابتی و متنوع، ارسال سریع و امن محصولات و پشتیبانی مشتریان بعد از فروش است.

 

گارانتی اصلی دوربین داهوا را از مراکز معتبر بخواهید :

سایت داهوا پرو به عنوان نمایندگی‌ رسمی شرکت داهوا ، پس از فروش خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات ارائه می دهد.

در صورتی که محصولی که از سایت داهوا پرو خریداری کرده اید، با عیب یا خرابی مواجه شد، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، مشکل خود را گزارش داده و برای تعمیر یا تعویض محصول، اقدام کنید.

همچنین، سایت داهوا پرو برای محصولاتی که مشتریان گرامی خریداری میکنند شرایط گارانتی خاص خود را دارد که به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

نکته مهم در اینجا این است که برای استفاده از خدمات گارانتی، باید فاکتور خرید از سایت داهوا پرو را حفظ کنید و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، این فاکتور را به تیم پشتیبانی آنها ارائه دهید.

در کل، سایت داهوا پرو با ارائه خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر از طریق پشتیبانی فنی و گارانتی، انجام می دهد.

برای جستجو در لیست قیمت محصولات داهوا در سایت داهوا پرو، می‌توانید از قسمت "جستجوی محصولات" که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

در این قسمت، شما می توانید با وارد کردن نام محصول، مدل محصول، قیمت و یا دسته بندی محصول، جستجوی محصولات را انجام دهید.

در صورتی که نمی دانید نام دقیق محصول یا مدل آن چیست، می توانید با استفاده از دسته بندی های موجود در قسمت جستجو، به سادگی به دسته بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که هنوز هم نتوانستید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی سایت داهوا پرو، از آنها درخواست راهنمایی و کمک در پیدا کردن محصول خود بکنید.

مشتری مداری یا CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به مدیریت روابط با مشتریان اشاره دارد. در واقع، سیستم CRM یک ابزار است که به کمک آن، شرکت‌ها قادرند تا ارتباطات خود با مشتریان خود را بهبود داده و رابطه بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

در سایت داهوا پرو، نیز از سیستم CRM استفاده می‌شود تا بهبود رابطه با مشتریان و بهبود خدمات و پشتیبانی از آنها کمک شود. با استفاده از سیستم CRM، می‌توان اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده و در صورت نیاز به مشتریان پاسخگو باشیم. همچنین، با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان، می‌توان بهترین راهکارها را برای بهبود خدمات و محصولات پیشنهاد داد.

با مشتری مداری در سایت داهوا پرو، مشتریان می‌توانند با تماس با تیم پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی و مشاوره استفاده کنند و بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات و بهبود خدمات دریافت کنند. همچنین، با ثبت شماره تماس و اطلاعات تماس در سایت داهوا پرو، می‌توانید به طور مستقیم از جدیدترین محصولات و تخفیفات سایت آگاه شوید و به صورت مستمر با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

us.dahuasecurity : Limited Hardware Warranty. Dahua Technology USA Inc. (“Dahua”) warrants to the original purchaser, but only if the original purchaser is a U.S.- or Canada-based Dahua-authorized distributor (“Distributor”), that any new Dahua-branded hardware product (“Product”) purchased directly from Dahua will be free from defects in material and workmanship, when given normal, intended, and proper usage, for the applicable Standard Warranty Period set forth in the table below.  All warranty periods begin on the date of Product shipment by Distributor to the dealer, systems integrator, reseller, or other third-party customer of Distributor (‘Dealer”), or the Dealer’s designee.  To the extent the Product is resold by Distributor directly to a Dealer that is a participant in Dahua’s All-Star Partner Program, the All-Star Warranty Period will apply to that Product in lieu of the Standard Warranty Period.

 

منبع :  نمایندگی داهوا تبریز



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()