نمایندگی دوربین داهوا در اصفهان
نوشته شده توسط : daneshjo

نمایندگی دوربین داهوا در اصفهان افتتاح شد

farsi.iranpress.com : شرکت داهوا در ایران دارای نمایندگی است . داهوا یکی از فعال ترینو پیشرو ترین شرکتها در تولید محصولات نظارتی و محافظتی است که محصولات خود را همواره با بالا ترین کیفیت و بالارتین سطح استاندارد به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت داهوا در سال 2001 در کشور چین شروع به فعالیت کرد و کمتر از چند سال توانست در تمام کشور های جهان نمایندگی دایر کند و 16 هزار کارمند را برای شرکت های خود استخدام کند.

این شرکت امروزه در 180 کشور دنیا و با 54 نمایندگی فعال و 2100 ثبت اختراع توانسته یکی از رتبه های برتر در عرصه تولید محصولات نظارتی و محافظتی را به خود اختصاص دهد.

Dahua.pro یکی از مراجع فروش و تحلیل دوربین داهوا است که می تواند به مشتریان در زمان خرید و انتخاب محصول کمک شایانی نماید. داهوا پرو با ارائه محصولات با کیفیت و کمتر از قیمت واقعی توانسته محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید . داهوا پرو با هدف ارائه مشاوره حرفه ای و رایگان به مشتریان گرامی دایر گردیده و به طور اختصاصی با هدف نقد و بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا شروع به فعالیت نموده است.

معرفی مراکز خرید اصفهان

jabama.com : سومین شهر پرجمعیت ایران بعد از تهران و مشهد، شهر اصفهان بوده که مرکز استان اصفهان هم محسوب می‌شود. اصفهان به دلیل داشتن آثار تاریخی، جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری زیاد، مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است، به همین خاطر سالانه پذیرای مهمانان بسیار زیادی است. همواره یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات سفر را می‌توان گشت و گذار در مراکز خرید دانست، بنابراین آشنایی با مراکز خرید مختلف پیش از سفر می‌تواند در شناخت بیشتر شما موثر باشد. در ادامه به معرفی و بررسی کامل ۱۸ مورد از مراکز خرید اصفهان خواهیم پرداخت.

۱مرکز خرید سیتی سنتر

یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید اصفهان را می‌توان مجتمع تجاری – تفریحی سیتی سنتر معرفی کرد. این مرکز خرید شامل ۷ طبقه بوده که به ترتیب دو طبقه اول آن را پارکینگ با ظرفیت اختصاصی ۵۵۰۰ خودرو، سه طبقه بالای آن را واحدهای تجاری و دو طبقه آخر را سالن سینما، سالن ورزشی، رستوران، فود کورت و شهر بازی تشکیل می‌دهند.

اجاره اقامتگاه سنتی در مرکز

جالب است بدانید که شهر بازی موجود در این مرکز خرید، بزرگترین شهر بازی سرپوشیده خاورمیانه به شمار می‌رود. سیتی سنتر دارای بیش از ۲۰۰۰ برند محصولات مختلف بوده و کالاهای متعددی اعم از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، کیف و کفش، لوازم تحریر و سایر وسایل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بد نیست بدانید که مرکز خرید سیتی سنتر کمی دور از شهر قرار دارد، اما دارای محصولات متنوعی است، بنابراین موجب خستگی شما نخواهد شد. تمامی اجناس موجود در این مجتمع باکیفیت بوده و در عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردارند، اما اگر قصد خرید مانتو یا پوشاک مردانه را دارید، سیتی سنتر بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود.

 

بهتر است بدانید که نمای ظاهری این مرکز خرید بسیار زیبا و چشمگیر بوده و فضای بسیار بزرگی دارد. لازم به ذکر است که مرکز خرید سیتی سنتر را می‌توان در زمره حراجی های اصفهان به حساب آورد، زیرا برخی از روزهای سال در این مرکز خرید، حراج و فروش ویژه برگزار خواهد شد. در سفر خود به اصفهان حتما برای خرید محصولات مورد نیاز خود و سوغات، از مرکز خرید سیتی سنتر دیدن کنید.

منبع : نمایندگی داهوا ساوه





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: